تابلو های تبلیغاتی چلنیوم یکی از پر طرفدار ترین محصولات برای سر درب مغازه ها ، فروشگاه ها و شرکت ها است و دارای تنوع بالایی در مدل می باشد که یکی از پر فروش ترین محصولات در این دسته تابلو های چلنیوم ستاره ای می باشد که دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است. در این مقاله می خواهیم به نحوه ساخت و قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای بپردازیم. با ما همراه شوید.

تابلو چلنیوم ستاره ای چیست؟
یکی از زیبا ترین محصولات تولید شده در صنعت تابلو سازی بوده که دارای درخشندگی بی نظیر است. تابلو چلنیوم ستاره ای همانند تابلو های چلنیوم دوب و ساده می باشد با این تفاوت که رویه پلکسی گلاس به کار رفته در آنها، برش هایی دایهره ای شکل یا ستاره ای شکل به وسیله دستگاه های لیزری برش خورده است و توسط نورپردازی حرفه ای داخلی تزیین شده است و با شکست نور ایجاد شده همانند ستاره در شب می درخشد. این اشکال به صورت کاملا منظم و بر اساس سفارش مشتری بر روی تابلو تعبیه شدهه است که میزان فواصل ایجاد شده از 5 میلی متر تا 8 میلی متر می باشد و هرچه این تراکم زیاد تر باشد به طبع تابلو درخشنده تری در اختیار خواهید داشت.

بیشترین کاربرد از تابلو چلنیوم ستاره ای:
حال که با مفهوم تابلو چلنیوم ستاره ای آشنا شدید، می خواهیم بیشترین استفاده از این تابلو را بیان نماییم. اصولا از تابلو های چلنیوم برای انواع مغازه ها و فروشگاه ها چه به عنوان تابلو محیطی و چه به عنوان تابلو داخلی استفاده می گردد و می توان گفت برای تمامی مشاغل مناسب است. رستوران، کافی شاپ، طلا فروشی ها، مراکز تجاری، بیمارستان ها، درمانگاه ها، لباس فروشی ها، آژانس های هواپیمایی، املاک و… از خریداران تابلو چلنیوم ستاره ای می باشند.

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای:
قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای هم مانند تمامی تابلو های تبلیغاتی بر اساس متر مربع و متر محیط محاسبه می گردد. عوامل متعددی بر روی قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای تاثیر گذار هستند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می نماییم.

• نوع متریال استفاده شده در تابلو چلنیوم ستاره ای:
مرغوبیت و نوع جنس انتخاب شده و مصرف شده در تابلو های چلنیوم ستاره ای بسیار مهم هستند به عنوان مثال نوع ورق پلکسی استفاده شده در تابلو، نوع و ضخامت رول چنلیوم استفاده شده، میزان قطر و لبه کار، تک رنگ بودن یا چند رنگ بودن ورق های پلکسی استفاده شده در تابلو ستاره ای ، استفاده از منبع تغذیه مناسب و فن دار در تابلو به همراه تعداد و نوع اس ام دی های تک رنگ، دو رنگ و فول کالر(بسته به نوع سفارش مشتری) و… از مواردی هستند که در قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای تاثیر به سزایی دارند.
• میزان اندازه و طراحی:
میزان اندازه و طراحی تابلو چلنیوم ستاره ای و نوع برش کاری و همچنین استفاده از حالت یه بعدی و … از دیگر مواردی است که در تعیین قیمت این نوع تابلو تاثیر دارد.
• زیر ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای:
در قسمت زیرین و برای ایجاد زیر ساخت می توانید از انواع مختلفی استفاده نمایید که هر کدام دارای قیمت های متنوع و متفاوتی هستند. پی وی سی، کامپوزیت، شیشه، چوب ، سنگ و نرموود از انواع زیر ساخت برای تابلو چلنیوم ستاره ای می باشد.
این نکته را فراموش نکنید که مواد و نوع ساخت تابلو های چلنیوم ستاره ای و چلنیوم ساده و دوبل تقربا شبیه به یکدیگر می باشند و تنها تفاوت عمره آن در قسمت نور پردازی و نوع سوراخ کاری بر روی حروف است. شما می توانی برای اطلاع از بهترین قیمت و با کیفیت ترین تابلو چلنیوم ستاره ای با مشاوران و متخصصین تابلو لند در ارتباط باشید.

نکته مهم:
به یاد داشته باشید که از این تابلو تبلیغاتی در روز هم باید استفاده نمایید!!! پس به یاد داشته باشید که قطر حروف برجسته را بسیار کم و بسیار زیاد نگیرید زیرا در روز باعث می شود که مخاطبین چهره بدی از تابلو شما ببینند و اگر میزان قطر کن باشد در نتیجه نور پردازی سخت و حالت ستاره ای کمتر ایجاد می شود. میزان قطر قلم تابلو چلنیوم به صورت استاندارد از 5 سانتی متر تا 13 سانتی متر می باشد.

روش ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای:
از دو روش برای ساخت تابلو های چلنیوم ستاره ای استفاده می گردد :
روش سنتی که به صورت دستی برش کاری و سوراخ کاری به وسیله تابلو ساز انجام می گردد.
اما در روش دوم که به انواع روش تمام اتوماتیک می باشد، تمامی برش کاری های ورق های پلکسی و خم کردن آنها و چسباندن رول های چلنیوم توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام می گردد. هر دو روش میسر بوده و بسته به نوع سلیقه مشتری و انتخاب تابلو سازی حرفه ای امکان پذیر می باشد.
دو ابزار مهم در ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای:
1- دستگاه پانچ
2- دستگاه برش لیزری
به وسیله دستگاه برش لیزری، ورق های پلکسی گلاس برش می خورد و مطابق با طرح اولیه برش انجام می گردد. تفاوت این مدل با انواع تابلو های چلنیوم استفاده از نوار های اس ام دی در داخل حروف برجسته می باشد. در صورتی که در تابلو های چلنیوم ساده و دوبل، نوار ها به زیر ساخت اتصال دارند.
دستگاه پانچ هم به تابلو ساز این امکان را می دهد که تسریع در سوراخ کاری را به ارمغان می آورد و باعث می شود که شکست نور ایجاد گردد.
شرکت تابلو سازی تابلو لند با بهره گیری از متخصصین و بهترین و بروز ترین دستگاه های برش و پانچ، مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را در انواع و اقسام گوناگون برای هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما فراهم کرده و ارزان ترین قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای را برای شما ایجاد می نماید. با تابلو لند همیشه بدرخشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *