یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی است که بیشترین کاربرد را در اصناف و خرده فروشی ها دارد و به عنوان یک نوع نمایشگر دیجیتالی با المان های مختلف و ساخته شده از انواع led ها رنگی و ثابت می باشد.
تابلو های تبلیغاتی متحرک که به آنها تابلو های روان نیز گفته می شود یکی از مناسب ترین و بصرفه ترین راه گار ها برای جایگزینی تابلو های فرسوده و قدیمی اعم از نئون ، پلاستیک و بنری می باشد و می تواند به عنوان یک تبلیغات ثابت و قدرتمند در جذب مشتری شما را یاری نماید.
در تابلو های تبلیغاتی متحرک، متن و اشکال به صورت متحرک جا به جا می شوند و همین امر باعث شده تا به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات تبلیغاتی در تابلو سازی به شمار رود. با استفاده از این تابلو های متحرک می توانید انواع انیمیشن ها و افکت های جذاب را پیاده سازی نمایید.

مزایا استفاده از تابلو تبلیغاتی متحرک
یکی از مهمترین مزایا استفاده از تابلو تبلیغاتی روان و متحرک، مصرف برق آن است که بسیار پایین بوده و طول عمر بالایی دارد. همچنین می توانید طرح ها و نوشته های خود را هر چند وقت یکبار بروزرسانی نمایید و آن هم از طریق فلش و هارد دیسک ها امکان پذیر است. علاوه بر آن می توانید میزان نور ساطع شده از تابلو را کم و یا زیاد نمایید. از مزایا دیگر استفاده از تابلو های متحرک می توان به:
• قیمت مقرون به صرفه
• کم خطر بودن
• سهولت در نصب و راه اندازی
• سهولت در جابجایی
• نور بسیار مناسب
• ضد آب بودن
• مقاوم در برابر شرایط جوی و نور خورشید اشاره داشت

انواع تابلو تبلیغاتی متحرک:
تابلو های روان تنوع بالایی دارند و می توانید در انواع ابعاد و اندازه ها آنها را سفارش دهید. انواع تابلو های متحرک شامل:
1- تابلو تبلیغاتی متحرک تک رنگ
2- تابلو تبلیغاتی متحرک سه رنگ
3- تابلو تبلیغاتی متحرک هفت رنگ
4- تابلو تبلیغاتی متحرک فول کالر

تابلو روان تک رنگ:
در این مدل از تابلو های تبلیغاتی متحرک، تمامی متن ها و اشکال به صورت تک رنگ نمایش داده می شود. به عنوان مثال فقط رنگ قرمز را نمایش می دهد.

تابلو متحرک سه رنگ:
در این مدل از تابلو های روان، جملات و اشکا به وسیله سه رنگ انتخابی نمایش داده می شود که می توانید از بین سه رنگ : آبی، قرمز، سبز – سبز، قرمز ، بنفش و … انتخاب خود را نهایی نمایید. این تابلو های تبلیغاتی با نام RGB نیز نام گذاری می شود.

تابلو تبلیغاتی متحرک هفت رنگ:
یکی از پر فروش ترین تابلو های متحرک است که قابلیت نمایش در هفت رنگ مجزا(رنگین کمان) را دارد و می تواند به عنوان یک تابلو تبلیغاتی بسیار عالی در کسب و کار به شمار رود.
تابلو متحرک فول کالر:
یکی از بهترین تابلو های ساخته شده که به عنوان یک تلویزیون دیجیتال می توانید از آن استفاده نمایید، تابلو تبلیغاتی فول کالر می باشد که قابلیت پخش انواع فیلم، متن، عکس و تیزر های تبلیغاتی را دارد و قابلیت پخش صدا را دارد و می توانید به وسیله روتر ها و اتصال به اینترنت به صورت آنلاین فیلم و عکس پخش نمایید.
تلویزیون های شهری و بیلبورد های تبلیغاتی یکی از انواع این نمونه از تابلو های متحرک می باشد که در دو مدل IN DOOR ، OUT DOOR قابل اجراست. این تابلو تبلیغاتی را می توانید در تمامی ابعاد سفارش دهید. تابلو های تبلیغاتی فول کالر قابلیت نمایش چند هزار رنگ را به صورت همزمان دارد.

اجزای تشکیل دهنده تابلو تبلیغاتی متحرک:
اصلی ترین قطعاتی که در تابلو های LED از آن استفاده می شود برد است که بسته به نوع سفارش و ابعاد در نظر گرفته شده بر روی یک قاب فلزی نصب می شود و می توان با استفاده از پاور ها و منبع تغذیه آن را به سر انجام رساند.

  • ال ای دی
  • برد الکترونیکی
  • قاب فلزی
  • منبع تغذیه
  • کابل برق
  • فن خنک کننده
  • درگاه USB
  • ماژول های ال ای دی
  • کابل فلت
    اجزای تشکیل دهنده یک تابلو روان می باشد.

قابلیت پخش تابلو تبلیغاتی متحرک:
طریقه نمایش در تابلو های روان یا LED به دو. صورت آنلاین و آفلاین امکان پذیر است که در روش آنلاین از یک وسیله الکترونیکی به نام پروسسور استفاده می شود و به صورت مستقیم به پنل های متحرک وصل شده و نمایش داده می شود. اما در روش نمایش آفلاین، بر روی تابلو یک هاب و ذخیره کننده نصب شده که با اتصال یک فلش می توانید تمامی اطلاعات را در تابلو ذخیره سازی و نمایش دهید.

قابلیت های تابلو تبلیغاتی متحرک:
 نمایش تاریخ، ساعت و روز
 امکان تغییرات متن
 استفاده از انواع افکت ها
 نمایش با رنگ های مختلف
 استفاده در تمامی فضا ها

قیمت خرید تابلو تبلیغاتی متحرک:
تفاوت های زیادی در قیمت های تابلو متحرک وجود دارد و عوامل متعددی بر روی نحوه قیمت گذاری این دسته از تابلو ها تاثیر گذار هستند مانند:
1- میزان اندازه
2- نوع تابلو متحرک (تک رنگ، سه رنگ، فول کالر)
3- منبع تغذیه استفاده شده
4- نوع و متریال ماژول ها
5- قابلیت پخش آنلاین و آفلاین
6- کابل ها و ادوات داخلی
7- نوع برد الکترونیکی استفاده شده
خرید تابلو تبلیغاتی متحرک:
برای خرید انواع تابلو متحرک می توانید با مشاوران و متخصصین ما در شرکت تابلو لند در تماس باشید. مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *