ساخت تابلو لاس وگاسی

لاس وگاسی در واقع به تابلویی گفته می شود که شامل حروف برجسته هستند و از جنس فلز در آنها استفاده شده است و وضعیت نورپردازی در آنها زیاد است. این مدل از تابلوها به صورت لامپی یا لترلایت طراحی شده اند. طراحی های شلوغ و پر زرق و برقی بیشتر در ساخت تابلو لاس وگاسی دیده می شود که بر اساس مدل کسب و کار ارزیابی می شود. تنوع رنگ این تابلوها بسیار بالا است و به طور کلی ابعاد مختلفی دارد.

موارد استفاده از تابلو لاس وگاسی

استفاده از تابلو لاس وگاسی برای دکوراسیون داخلی بسیار دیده می شود. این محصول در شهربازی ها و همینطور رستوران ها نیز استفاده می شود. جدیدترین طرح تابلو لاس وگاسی برای باشگاه های ورزشی و آتلیه ها گزینه خوبی است و به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به جلب مخاطب داشته باشد می تواند به واسطه این تابلوها رویکرد مناسبی کسب کند.  مرسوم ترین موارد استفاده از تابلو لاس وگاسی در دنیای دکوراسیون داخلی است. به طوری که سبب می شود ویترین فروشگاه و یا فضای داخلی مرکز تجاری بسیار مناسب و در طرح های مخصوص رویت شود.

این محصول برای مکان های شلوغ تجاری و همینطور واحدهایی که با کسب و کارهای کودک همراه هستند گزینه بی نظیری است. در اسباب بازی فروشی برای جلب نظر کودکان استفاده می شود. این محصول در کافی شاپ ها و به ویژه رستوران ها بیشترین حد انرژی و نشاط را به خود می گیرد و تاثیر زیادی روی مخاطب می گذارد. رنگ های متنوع و طرح های مختلفی که برای تابلو لاس وگاسی دیده می شود سبب می شود تا سلیقه های متنوعی را در بر بگیرد.

قیمت مناسب
دوام بالا
ضد آب

سفارش

جهت مشـاوره و سفارش با ما تماس بگیرید: 09339004066

نمونه کار تابلو لاس وگاسی