یکی از مشاغلی که نیاز بسیار زیادی به تبلیغات دارد مغازه های الکتریکی می باشند که به دو دسته کلی تقسیم می شوند. یکی مغازه هایی که لوازم و قطعات برقی و الکتریکی را تعمیر می کنند و دیگری مغازه های فروش لوازم الکتریکی می باشد. طراحی و نوع ساخت تابلو های تبلیغاتی در این مغازه ها باید به صورت ویژه و با خلاقیت بسیار باشد زیرا دارای لیست رقابتی هستند و باید برای جذب مشتری تلاش بسیار زیادی نمایند. با ما همراه شوید تا بهترین تابلو مغازه الکتریکی را مورد بررسی قرار دهیم.
تابلو های مغازه الکتریکی به دلیل روشن بودن و استفاده به صورت شبانه روزی، یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود که دارای انواع گوناگونی هستند و هر کدام دارای قابلیت های متنوعی هستند.

انواع تابلو مغازه الکتریکی:
در صنعت تابلو سازی برای مغازه های الکتریکی، از انواع تابلو های تبلیغاتی می توان استفاده نمود که بسته به بودجه و بسته به نوع سلایق مشتریان انتخاب می گردد. در زیر به چند نمونه از آنها پرداخته ایم:
تابلو تبلیغاتی بنری مغازه الکتریکی:
یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای داشتن یک تابلو و در نتیجه یک تبلیغ محیطی مناسب و معمولی، استفاده از تابلو های بنری برای مغازه های الکتریکی می باشد که می توانید هم به صورت محیطی و هم به صورت داخلی از آنها استفاده نمایید. این نمونه از تابلو ها را می توانید در تمامی ابعاد و طرح ها و رنگ ها سفارش دهید و نیازی به داشتن زیر ساخت مناسب و ایده آل نمی باشد. طریقه نور پردازی این نمونه از تابلو های مغازه الکتریکی به وسیله پروژکتور ها و نور پردازی بیرونی است.
تابلو چلنیوم مغازه الکتریکی:
اگر به زیبایی و کسب درآمد بیشتر و رونق کسب و کار خود اهمیت می دهید به شما توصیه می نماییم که از انواع تابلو های حروف برجسته چلنیوم استفاده نمایید. تنوع بالا در طرح و رنگ، مدل های زیبا و مناسب با انواع شرایط آب و هوایی از قابلیت های تابلو چلنیوم الکتریکی می باشد و می توانید بسته به نوع کاربری خود آن را در مدل های:
• لایت باکس چلنیوم
• تابلو چلنیوم طلایی
• تابلو چلنیوم دوبل
• تابلو چلنیوم نور اندریک
• تابلو مغازه کریستالی
• تابلو چلنیوم رینگی
• تابلو چلنیوم الماسی (ستاره ای)
• تابلو چلنیوم پانچی و …. سفارش دهید.
هر یک از مدل های بالا دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند و می تواند در جذب مشتری به شما کمک نماید. این نمونه از تابلو های مغازه الکتریکی یا کالا برق به دلیل استفاده از رول های چلنیوم و استفاده از نوار های اسفنجی مانع از ورود گرد و غبار به داخل تابلو می شوند و جز محبوب ترین تابلو های مغازه الکتریکی به شمار می رود.

تابلو استیل مغازه الکتریکی:
یکی از زیبا ترین تابلو های تبلیغاتی مناسب برای مغازه الکتریکی می باشد، تابلو های حروف برجسته استیل است که در دو مدل ساده و خش دار قابلیت اجرا و نصب را دارد و می توانید به صورت تلفیقی از مدل های متنوع آن در رنگ بندی های خاص و مناسب استفاده نمایید. شما می توانید از دو مدل نور پردازی برای این نمونه از تابلو های تبلیغاتی مغازه الکتریکی استفاده نمایید یکی به حالت بیرونی و دیگری به حالت درونی. در قسمت نور پردازی داخلی می توانید از نور پردازی اندریک استفاده نمایید که جلوه بصذی فوق العاده ای به تابلو می دهد و می تواند در جذب مشتری کمک کننده خوبی باشد.
تابلو فلزی مغازه الکتریکی:
شما می توانید از انواع متریال ها مانند آهن، روی، مس و … در ساخت ایت تابلو استفاده نمایید اما با بروز شدن صنعت تابلو سازی، رویه ساخت این تابلو ها برای سردرب مغازه منسوخ شده است.

تابلو نئون مغازه الکتریکی:
اکثر الکتریکی ها و مغازه های فروش ادوات الکتریکی از تابلو های نئون استفاده می نمایند زیرا به صورت دائمی بوده و کمترین خرابی را در مدت زمان بالا دارند و جز ارزان ترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می روند. رنگ بندی متنوع، پخش نور مناسب و استفاده از حالت چشمک زن از قابلیت های ابن تابلو می باشد.
تابلو ال ای دی یا روان مغازه الکتریکی:
یکی از متداول ترین و پر فروش ترین تابلو ها برای تبلیغات در مغاره ها و فروشگاه های الکتریکی، استفاده از تابلو های ال ای دی می باشد که به دو صورت روان و ثابت قابلیت اجرا را دارد و الکتریکی ها به دلیل داشتن متریال ساخت آنها و همچنین مهارت لازم در ساخت و تعمیر آنها می توانند از این نوع تابلو به عنوان تابلو سر درب مغازه و … استفاده نمایند. تابلو های تبلیغاتی روان در انواع رنگ ها قابلیت اجرا را دارد و می توان انواع افکت ها و انیمیشن ها را به آنها داد.
تابلو لاس وگاسی مغازه الکتریکی:
یکی دیگر از انواع تابلو های مناسب برای شغل الکتریکی، تابلو های لاس وگاسی می باشد زیرا در ساخت آنها از انواع اس ام دی و لامپ های متنوع استفاده شده است و به عنوان یک تبلیغ ایده آل به شمار می رود. برای زیر ساخت این تابلو می توانید از انواع متریال همچون پی وی سی، کامپوزیت، ترموود، شیشه و…. استفاده نمایید.
همچنین می توانید از انواع حروف برجسته به صورت ادغامی در این نمونه از تابلو تبلیغاتی استفاده کنید.
تابلو کامپوزیت مغازه الکتریکی:
در این نمونه از تابلو های تبلیغاتی به جای زیر ساز پی وی سی می توانید از بلوک های کامپوزیت در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده نمایید و از حروف برجسته برای ساخت تابلو استفاده کنید. این نمونه از تابلو ها به دلیل استفاده از ورق های کامپوزیت دارای قیمت کمتری نسبت به تابلو های چلنیوم و استیل است.

قیمت تابلو مغازه الکتریکی:
هر یک از نمونه های بالا داری قیمت متفاوتی بوده و می توانید نسبت به بودجه خود از بین آنها انتخاب نمایید. متر محیط، میزان اندازه و قطر حروف، متریال و مواد اولیه در ساخت، نوع زیر ساخت تعداد و برند لامپ های مصرفی و در آخر بسته به تابلو ساز قیمت گذاری می شوند.

مزایا استفاده از انواع تابلو مغازه الکتریکی:
• معرفی هر چه بهتر نوع فعالیت به عموم
• برند سازی و کسب درآمد بیشتر
• تبلیغاتی مداوم در راستای کاری
• زیبایی هرچه بیشتر واحد تجاری
خرید تابلو مغازه الکتریکی:
اگر قصد خرید انواع تابلو تبلیغاتی برای استفاده در صنف الکتریکی را دارید می توانید با مشاوران با تجربه ما در شرکت تابلو لند در ارتباط باشید تا بالاترین کیفیت را به همراه ارزان ترین قیمت در اختیار داشته باشید. همچنین با خرید انواع تابلو می توانید از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *