تابلو لایت باکس به تابلو هایی گفته می شود که از جعبه های متنوع با متریال خاص و شیک ساخته شده و برای نور پردازی از انواع لامپ ها مانند اس ام دی و مهتابی استفاده می گردد. با ما همراه شوید تا به صورت تخصصی با این تابلو تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید. در این مقاله شما را با لایت باکس چلنیوم آشنا می سازیم

متریال استفاده شده در ساخت باکس های این محصول از چوب، آلمینیوم ، رول های چلنیوم و ورق های پلکسی گلاس می باشد. بیشترین کاربرد از تابلو های لایت باکس برای ایجاد سقف های کاذب، ایجاد آسمان های مجازی، فضای دکوراتیو و ساخت تابلو های تبلیغاتی می باشد. تنوع تابلو های لایت باکس گسترده بوده و همین تنوع امکان ست شدن با تمامی فضا ها را ایجاد می نماید و با استفاده از این تابلو می توانید یک دیزاین زیبا و عالی داشته باشید.

در ساخت تابلو های لایت باکس تبلیغاتی معمولا طرح بر روی پلکسی، استیکر، پارچه، شیشه و… انجام می گردد. این تنوع باعث می شود که طرح ها به راحتی تعویض گردند و این قابلیت سبب تنوع در طراحی و نوع تابلو می گردد. بیشترین استفاده از تابلو لایت باکس تبلیغاتی برای فضای داخلی و خارجی می باشد و می توانید در اماکنی همچون مترو، بانک ها، بیمارستان ها، رستوران، پاساژ های تجاری، ساختمان های مسکونی و… استفاده نمود.

انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی:

  • تابلو لایت باکس آلمینیومی
  • تابلو لایت باکس اسنپ فریم
  • تابلو لایت باکس اسلیم
  • تابلو لایت باکس مگنتی
  • تابلو لایت باکس مگنتی دو طرفه
  • تابلو لایت باکس فریم لس یا بدون قاب
  • تابلو لایت باکس کریستالی
  • تابلو لایت باکس پارچه ای فریم لس (یک طرفه و دو طرفه)
  • تابلو لایت باکس چلنیوم

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی، تابلو های لایت باکس چلنیوم می باشد. این نوع از تابلو های دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است و می توان به عنوان تبلیغات در فضای داخلی و خارجی از آن استفاده نمود. همان طور که می دانید در ساخت تابلو های چلنیوم یا حروف برجسته از رول های چلنیوم برای دوام و استحکام بالاتر استفاده شده است. همچنین تابلو های لایت باکس چلنیوم به دلیل برخورداری از تنوع رنگ در ساخت و نوع فریم می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات دائمی و رونق کسب و کار شما باشد.

تابلو لایت باکس چلنیوم:

تابلو های لایت باکس چلنیوم برگرفته از یک جعبه نورانی به همراه رول های چلنیوم و پلکسی گلاس های رنگی می باشد. تابلو های چلنیوم از رول های آلمینیومی با ضخامت های مختلف ساخته می شود و می توان در انواع اشکال هندسی اعم از مستطیل، دایره، بیضی، مربع و … آن را طراحی و تولید نمود.

ابعاد تابلو های لایت باکس چلنیوم را می توانید تا حداکثر 120 سانتی متر در 180 سانتی متر انتخاب نمایید و ضخامت رول های این محصول باید از 7 تا 11 سانتی متر باشد.

یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نوع تابلو لایت باکس چلنیوم، استفاده از رول های چلنیوم پانچی می باشد که دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد است. زیبایی تابلو های لایت باکس چلنیوم پانچی به دلیل شکست نور از طریق پانچ های جانمایی شده می باشد که این پانچ ها را می توانید در انواع مدل ها مانند: پانچ کریستالی، پانچ الماسی، پانچ طلایی، پانچ ستاره ای و… سفارش دهید.

نحوه چاپ بر روی تابلو های لایت باکس چلنیوم:

برای چاپ طرح های انتخابی بر روی تابلو های لایت باکس چلنیوم می توانید از دو روش استفاده نمایید، همان طور که در بالا اشاره شد این تابلو های تبلیغاتی از ورق های پلکسی گلاس ساخته شده اند و می توانید در روش اول حروف و طرح خود را به صورت مستقیم بر روی آنها به وسیله دستگاه های مخصوص چاپ نمایید. در روش دوم می توانیداز استیکر ها استفاده نمایید و طرح مورد نظر را بر روی آن چاپ کرده و بعد بر روی ورق های پلکسی گلاس نصب کرد. از روش دوم بیشتر در تابلو سازی استفاده می گردد. زیرا یک حالت برجسته بودن را به تابلو می دهد و نمای زیبا تری را به محصول نهایی اعطا می کند.

یک روش متداول دیگر هم وجود دارد که بیشتر برای متن ها و تصاویر از آن استفاده می شود و آن هم ایجاد طرح بر روی ورق پلکسی گلاس و چسباندن آن بر روی ورق های تابلو لایت باکس چلنیوم است.

نورپردازی لایت باکس چلنیوم:

برای نور دهی این تابلو ها می توانید از دو نوع اس ام دی خطی و بلوکی در رنگ های متنوع استفاده نمایید که به وسیله یک منبع تغیذه ساپورت می شود جلوه بصری منحصر به فردی را برای تابلو به نمایش در می آورد. SMD های استفاده شده در تابلو های چلنیوم لایت باکس به صورت ضد آب و ساده می باشد.

مزایا استفاده از تابلو لایت باکس چلنیوم:

  • تنوع در مدل و نوع ساخت
  • تعویض آسان چاپ
  • طول عمر بالا
  • وزن سبک و قابلیت حمل
  • کاربرد در محیط های بیرونی و داخلی
  • نورپردازی داخلی و کناره
  • تنوع بالا در رنگ

قیمت تابلو لایت باکس چلنیوم:

تابلو لایت باکس چلنیوم هم مانند تمامی تابلو های تبلیغاتی، قیمت گذاری متنوعی دارد و در قدم اول متریال و اندازه تابلو اهمیت ویژه ای در قیمت تابلو دارد و میزان نور پردازی و مدل انتخابی نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است. تابلو های تبلیغاتی بر اساس متر مربع و متر محیط و همچنین میزان نوسانات ارزی محاسبه می گردد و اصولا قیمت ها به روز محاسبه می شود.

نکته مهم:

شما می توانید تابلو خود را به صورت یک طرفه و دو طرفه سفارش دهید. این نکته را هم در نظر بگیرید، سایز های پیشنهادی نباید از ابعاد حداکثری (120*180( فراتر رود زیرا لبه های فریم نا هموار و موج دار می شود.

خرید تابلو لایت باکس چلنیوم:

اگر قصد خرید انواع تابلو های تبلیغاتی و بخصوص لایت باکس چلنیوم را دارید می توانید با مشاوران و متخصصین تابلو لند در ارتباط باشید و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما مد نظر قرار داده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *