یکی از خاص ترین تابلو های تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی طراحی سه بعدی است که چند سالی است به عنوان پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی در سطح محیطی می باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با روش ساخت تابلو سه بعدی و کاربرد آن در کسب و کارها آشنا سازیم با ما همراه شوید.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی چیست؟

همان طور که از اسمشان پیداست، این نمونه از تابلو های تبلیغاتی با روش بسیار خاصی تولید و طراحی می شوند و نمای بسیار جذابی به واحد صنفی شما می دهد و جذب مشتری را برای کسب و کار شما بیشتر می نماید.

در تابلو های سه بعدی زوایا و بعد های تابلو نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی متمایز است و تابلو ساز به راحتی می تواند تمامی اشکال و حروف برجسته را به صورت زیبا و شیک کنار یکدیگر قرار دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که تابلو های سه بعدی از نور پردازی خاصی بهره می برند.

انواع تابلو تبلیغاتی سه بعدی:

نوع تابلو های تبلیغاتی بسته به سفارش مشتری دارد و با هم متفاوت می باشند. برترین تابلو های تبلیغاتی سه بعدی را می توان به تابلو چلنیوم سه بعدی و تابلو وکیومسه بعدی با حروف برجسته اختصاص داد. این دو نمونه به عنوان پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی 3 بعدی در جهان به شمار می روند و از محبوبیت بالایی نزد مشتریان برخوردار هستند.

تابلو وکیوم سه یعدی حروف برجسته:

تابلو های حروف برجسته پلاستیکی وکیوم به دلیل بهره مندی از رنگ بندی متنوع و ایجاد اشکال فانتزی دارای محبوبیت بی نظیری در بین کاربران است. در ساخت این نمونه از تابلو های تبلیغاتی سه بعدی از پلکسی های برجسته استفاده شده است تا نمایی عالی و زیبا را در تابلو نهایی به شما اعطا نماید. این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت حروف برجسته وکیوم سه بعدی مستلزم ظرافت خاصی است و باید از متخصصین این حوزه بهره بگیرید.

تابلو چلنیوم سه بعدی:

تابلو های چلنیوم سه بعدی حروف برجسته یکی از پر فروش ترین محصولات تابلو سازی به شمار می رود و در ساخت آن از رول های چلنیوم و ورق های پلکسی گلاس استفاده شده است و به دلیل داشتن انعطاف مطلوب و همچنین حالت فرم پذیری بی نظیر، می تواند حروف و اشکال مختلف را به صورت 3 بعدی نمایان کند. ورق های آلمینیومی (چلنیوم) که بر روی لبه کار چسبانده شده است دارای تنوع رنگی بسیار بوده و بدون محدودیت در استفاده از ورق های پلکسی در این نمونه، می توانید تابلو سه بعدی زیبایی را در اختیار داشته و به کسب و کار خود رنگی تازه تزریق نمایید.

انواع تابلو تبلیغاتی سه بعدی:

تابلو های سه بعدی به دو صورت قابل اجراست. یکی به صورت ثابت و دیگری به صورت روان یا LED. در تابلو های سه بعدی ثابت با نور پردازی و افکت های مجزا می توان حروف و لوگوی تابلو را زیبا تر جلوه داد و زوایای منحصر به فردی به تابلو داد. در تابلو های روان یا LED که بیشتر به عنوان تابلو متحرک شناخته می شود، تصویر و فیلم به صورت سه بعدی نمایش داده می شود و می تواند در جذب مشتری بسیار کارآمد باشد.  از مزایا تابلو های روان می توان به استحکام و طول عمر بالای آنها اشاره داشت. همچنین مصرف بهینه برق در این نمونه از تابلو های سه بعدی بسیار پایین بوده و مناسب برای تمامی مکان های تجاری، اداری، رفاهی و خدماتی می باشد.

استفاده از تابلو سه بعدی برای چه مکان هایی مناسب است؟

از این تابلو می توانید برای تبلیغ خدمات و محصولات خود استفاده نمایید و حتی می توانید برای مکان های متفاوتی نظیر : آزمایشگاه، بیمارستان، داروخانه، رستوران، کافی شاپ، هتل ها، مکان های عمومی مانند مترو، راه آهن و… استفاده نمایید. بدون شک می توان گفت که برای تبلیغات موثر و کارآمد یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

تفاوت های تابلو سه بعدی و معمولی:

  • تابلو های معمولی از سطحی صاف و یک نواخت بهره می برند اما تابلو های سه بعدی دارای زوایا دید چند بعدی می باشند و به صورت برجسته هستند.
  • ظرافت در ساخت تابلو سه بعدی: اگر در تابلو های سه بعدی دقت عمل خاص و اصولی را تابلو ساز پیش نگیرد محصول نهایی بسیار بی کیفیت خواهد شد.
  • قیمت بالا نسبت به تابلو های معمولی
  • استفاده از مواد اولیه خاص و متفاوت
  • مراحل تولید متفاوت نسبت به تابلو های تبلیغاتی معمولی
  • صرف زمان بیشتر برای تولید تابلو سه بعدی

قیمت تابلو تبلیغاتی سه بعدی:

اصولا قیمت تابلو های تبلیغاتی سه بعدی بر اساس معیار های مختلفی قیمت گذاری می شوند و عوامل متعددی بر نحوه قیمت گذاری آن تاثیر دارد. میزان متراژ و اندازه تابلو ، نوع و متریال استفاده شده، نوع اس ام دی ، نوع و جنس نمای زیر کار، ضخامت و تعداد ورق های استفاده شده(پلکسی گلاس حروف برجسته)، تعداد منبع تغذیه در قیمت تابلو بسیار تاثیر گذار هستند. از آنجایی که تابلو های سه بعدی خاص بوده و از کیفیت بالاتری نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی برخوردار است، در نهایت تابلو ساز قیمت اصلی را نسبت به طرح و متر محیط ارائه می دهد.

خرید تابلو سه بعدی:

اگر قصد خرید تابلو سه بعدی را دارید می توانید با کارشناسان و متخصصین شرکت تابلو لند در ارتباط باشید. شرکت تابلو لند با بیش از 15 سال سابقه توانسته به یکی از برترین تابلو سازان ایران بدل شود. برای مشاهده پروژه های انجام شده می توانید به قسمت نمونه کار رفته و تمامی محصولات ارائه شده را مشاهده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *