یکی از قدیمی ترین تابلو های تبلیغاتی جاده ای در جهان می باشد که جدیدا با بروز رسانی های انجام شده به جدید ترین تابلو های تبلیغاتی برای انواع مشاغل مورد استفاده قرار گرفته است و دارای زیبایی و قابلیت های بی شماری بوده و جز پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی در سراسر جهان به شمار می آید. تابلو های لاس وگاسی در صنعت تابلو سازی از شهر لاس وگاس ایده برداری شده است و دارای نورپردازی و جذابیت فوق العاده ای می باشد.
تابلو های لاس وگاسی از متریال های مختلفی ساخته می شود و دارای تنوع بالا در مدل می باشد. در اصل تابلو های لاس وگاسی به دلیل نورپردازی و استفاده از لامپ های مجزا طرفدار پبدا کرده است.
انواع تابلو لاس وگاسی:
• تابلو لاس وگاسی حروف فلزی
• تابلو چلنیوم لاس وگاسی
• تابلو نئون لاس وگاسی
• تابلو لایت باکس لاسوگاسی

تابلو لاس وگاسی حروف فلزی:
در این نمونه از تابلو های تبلیغاتی، از انواع حروف با متریال فلزی و آلیاژی استفاده شده است که می توان به صورت تخت و حروف برجسته در ساخت آن استفاده نمود. برای ساخت این حروف فلزی جهت اجرا بر روی تابلو لاس وگاسی، طرح اولیه بر روی انواع فلزات ترسیم شده و بسته به نوع و سفارش مشتری با دستگاه های مخصوص برش داده می شود و رنگ بندی متنوعی دارد که ابتدا داخل حروف برجسته فلزی با پلی اورتان پوشش رنگ داده می شود و بعد از آن لبه های حروف با رنگ دلخواه مشتری، رنگ آمیزی خواهد شد. برای نور پردازی در این نمونه می توان از انواع لامپ های شیشه ای در رنگ بندی های متنوع استفاده نمود که لامپ ها را می توان به صورت دور تا دور بر روی زیر ساز تابلو نصب نمود.

تابلو چلنیوم لاس وگاسی:
یکی از پر فروش ترین مدل های تابلو لاس وگاسی در تابلو سازی، استفاده و بهره گیری از تابلو های حروف برجسته چلنیوم می باشد. حروف برجسته چلنیوم با استفاده از انواع ورق های پلکسی گلاس ، لامپ های اس ام دی و رول های چلنیوم ساخته شده است و می تواند به راحتی با تمامی تابلو های تبلیغاتی به صورت تلفیقی استفاده شود و از مزایا آن می توان به بالا بودن استحکام و ممانعت از ورود گرد و عبار به داخل حروف اشاره داشت. رنگ بندی این نمونه از حروف برجسته زیاد بوده و می توانید از تمامی رنگ ها استفاده کرد. تابلو چلنیوم لاس وگاسی تلفیقی از حروف برجسته پلکسی گلاس و رول چلنیوم به همراه نور پردازی لاس وگاسی می باشد. روش نور پردازی در این نمونه از تابلو ها می تواند به صورت های مختلف انجام شود و به دلیل شفاف بودن ورق های پلکسی می توان از انواع smd و لامپ های شیشه ای به صورت ترکیبی استفاده نمود. زیر ساز این تابلو می تواند از انواع ترموود، پی وی سی، کامپوزیت و… باشد.

تابلو نئون لاس وگاسی:
برای ایجاد حس نوستالژی در تابلو های تبلیغاتی لاس وگاسی می توانید از متریالی چون نئون استفاده نمایید که از لوله های شیشه ای به همراه رنگ بندی متنوع ساخته شده است و می تواند در کسب و کار شما رونق ایجاد نماید و می تواند به عنوان تابلو مغازه از آن استفاده نمود. شما می توانید انواع مختلفی از تابلو های مد نظر را بر روی تابلو لاس وگاسی پیاده سازی نمایید و نورپردازی های متنوع را اجرا کنید. این حس خلاقیت تابلو سازی را نمایان می کند.

تابلو لایت باکس لاسوگاسی:
این نوع از تابلو ها را می توان به عنوان تلفیقی از حس مدرن و کلاسیک خطاب کرد که با استفاده از متد لایت باکس و لامپ های لاس وگاسی ساخته می شود. از مزیت های تابلو لایت باکس چلنیوم می توان به سهولت در جابجایی و نظافت و همچنین تعمیرات آسان اشاره داشت. رنگ بندی این نمونه از تابلو ها گسترده بوده و می توان از انواع رنگ های متضاد در ساخت تابلو استفاده نمود.

انواع لامپ های تابلو لاس وگاسی:
برای نورپردازی و ساخت تابلو های لاسوگاسی از انواع لامپ های گرد، لامپ ادیسونی، لامپ گلابی و انواع لامپ های حباب دار استفاده می نمایند و نسبت به سفارش مشتری اقدام به انتخاب رنگ بندی و نصب آن می نمایند.

مزایا استفاده از تابلو لاس وگاسی:
• قدرت جذب مشتری با بهره گیری از جذابیت در تابلو
• وجه تمایز نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی (رنگ، نورپردازی و زیر ساخت)
• مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و نور خورشید
• مصرف برق مناسب و بهینه
• ایجاد حس نوستالژی و خاص بودن نوع فعالیت در ذهن مشتریان
• ادقام با انواع تابلو های تبلیغاتی جهت زیبا تر شدن حالت بصری تابلو
• استفاده از انواع متریال و مناسب برای تمامی سلایق
• بهره گیری در انواع کاربری ها مانند رستوران، فروشگاه و…
• قیمت مناسب و مقرون به صرفه
• تعمیرات راحت و آسان با کمترین هزینه

قیمت انواع تابلو لاسوگاسی:
قیمت تابلو های لاسوگاسی با یکدیگر متفاوت بوده و مهمترین عواملی که در نحوه قیمت گذاری آن تاثیر دارد میزان اندازه و متر محیط تابلو، استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت، میزان نور پردازی و استفاده از انواع منبع تغذیه، زیر ساخت و… می باشد. برای بهره مندی از تخفیفات و مشاوره رایگان در رابطه با ساخت و خرید انواع تابلو لاس وگاسی می توانید با مشاوران ما در تابلو لند در تماس باشید و ایده های نو و خلاقانه خود را بر روی تابلو اجرایی نمایید.

مراحل ساخت تابلو لاس وگاسی:
قبل از هر اقدامی باید اندازه و نوع تابلو را مشخص کرده و پس از تایید و انتخاب می بایستی طرح اولیه بر روی نرم افزار های طراحی مانند کورل پیاده سازی گردد و میزان رنگ، فونت و جانمایی تابلو مشخص گردد. پس از طراحی و تایید آن اقدام به برش کاری و نصب آن بر روی زیر سازی توسط تابلو ساز انجام می گردد و پس از تست های نورپردازی، بر روی سر درب مغازه یا فروشگاه نصب می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *